Status Baru.?? - Cikiffah

by - 2:10 PM



Assalamualaikum semua...  mesti ada yang tertanya-tanya mana hilang nya cik iffah ni..??? lepas terpilih kat segmen 24 jam bloglist by mialiana.com, terus hilang... ehh..eh.. ada yang sabotaj kah macam mana..???

ehh...tidak ada yang sabotaj okeh... saya bercuti-cuti  Malaysia...sampai berganti bulan... jangan kan bulan yang berganti, status pun berganti sudah... dai Cik Iffah pergi ke Puan Iffah... naik pangkat jadi bini orang sudah...
Image result for nikah tumblr

Satu perkara yang sangat sukar untuk dipercayai ..tapi diterima.. tidak sangka tahun ni puasa berdua...raya berdua... tahun-tahun lalu orang sediakan makanan..tahun ni saya sediakan makanan pula...

Jadi, disini saya ingin menceritakan punca-punca saya hilang dari radar dunia blogger ni...
and obviously, punca utama nya ialah saya sibuk buat persiapan majlis nikah..iyalah, kalau orang lain yang atur kan semua, takut-takut last minute berkecai semua....so, saya pun mesti ada sekali turun padang bagi memastikan semuanya berjalan dengan lancar..

My previous post pun ada bagi hint pasal saya mau cari dulang buat hantaran kan.. hahaa...siapa perasan and catch up "ketchup"...good jobbb..hahah..
Saya menaip ni pun macam tiada feeling sangat sebab masa cuti tu, otak berkarat sangat.. idea pun tiada, so..mungkin sampai sini jak cerita ceritu saya hari ni...

lepas ni mungkin saya akan up lagi sikit entry .... lepas ni la kan...ok lah.. bubyeee....

You May Also Like

0 commest[s]